Ansatte

Kristin Mikkelsen

Stilling: Styrer
dagligleder@hanevoldbarnegard.no

Kristin er barnehagelærer med fordypning i naturfag, og hun har styrerutdanning. Hun har jobbet over 20 år i barnehage, både som pedagogisk leder og daglig leder. Hun er en rolig voksen som er opptatt av samspill, kommunikasjon og relasjoner.

Jannicke Hanevold Laurendz

Stilling: Eier
jannicke@hanevoldbarnegard.no

Jannicke har bakgrunn fra markedsføring og ledelse og er økonomi og regnskapsansvarlig, vaktmester etc. Hun synes det er meningsfullt å dele sitt barndomssted med barna og gi dem en harmonisk og god start i livet. Jannicke bor på gården sammen med familien med 3 barn.

Kastanjenøtta

Idun Myhrvold

kastanjenotta@hanevoldbarnegard.no

Idun er utdannet barnehagelærer med fordypning i småbarnspedagogikk og har jobbet over 20 år som pedagogisk leder. Hun har tatt videreutdanning i spesialpedagogikk. Idun er opptatt av å være en voksen som ser alle barna og vil ha en nær og varm relasjon med hvert enkelt barn. Hun er glad i uteliv og tilbringer gjerne fritiden på fjellet, både sommer og vinter.

Linda Lobben

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Linda er en meget erfaren og omsorgsfull barne- og ungdomsarbeider, med et ekstra stort hjerte og engasjement for dyrene på gården. Hun er spesielt god på å være tilstede, gi trygghet og skape fine opplevelser med samspill imellom barn og dyr. Hun engasjerer barna i alle ledd av barnehagens aktiviteter, som for eksempel prosessene i dyrking, formingsaktiviteter og dyrestell. Linda er også en dyktig fotograf, aktiv og glad i å trene.

Øystein Zetterqvist Røed

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Øystein er barne- og ungdomsarbeider med lang erfaring innenfor arbeid med barn. Han er god på å engasjere barna og starter mange spennende prosjekter i barnehagen. Øystein har masse humor og kan få de fleste til å le. Han spiller gitar og er god på å dikte opp sanger. Kommer det snø eller mengder med vann er det gjerne Øystein som starter byggingen av en borg eller en kul vannlek med renner og alt som hører til. Han er barnehagens altmuligmann, sykkelreperatør og sprek, man kan se han susende på en sykkel uansett vind og vær.

Kirsebæret

Fanny Marie Welhaven-Overaae

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Fanny er en varm og omsorgsfull barne- og ungdomsarbeider med godt humør og masse humor. Hun er kreativ sammen med barna og elsker å skape musikkglede i samlingsstund. Fanny er aktiv på kjøkkenet og lager mye god mat sammen med barna. Hun trives også godt med formingsaktiviteter og på tur i skogen.

Maria Thorsrud

kirsebaeret@hanevoldbarnegard.no

Maria er utdannet barnevernspedagog og har erfaring både fra barnevernstjenesten og fra barnehage.

Emma Therese Rydgren-Haugen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Emma er barne- og ungdomsarbeider med mange års erfaring fra jobb i barnehage. Fra tidligere har hun restaurantutdannelse og fagbrev som servitør. Emma er glad i å lese og fortelle eventyr for barna. Hun er nytenkende, god på å markere tradisjoner og engasjere barna i formingsaktiviteter. Emma er en aktiv dame som ikke er redd for å prøve noe nytt, og setter gjerne i gang prosjekter på kjøkkenet. Hun har også tatt det nettbaserte kurset "Kurs i spesialpedagogikk for ansatte i barnehage".

Låvesvalen

Jennifer Aalborg

Stilling: Barnehagelærer

Jennifer er barnehagelærer med fordypning i «material og digital utforsking i formingsprosesser». Hun er en rolig voksen med ekstra sans for videreutvikling av barns kreative tanker, impulser og ideer. Hun er opptatt av at barn skal oppleve mestring og verdi i barnehagen. Dette gjennom å gi ansvar, engasjere og inkludere barna i; stell av dyr, forberede måltider og annet praktisk som foregår i barnehagen.

Marianne Syvaldsen

lavesvalen@hanevoldbarnegard.no

Marianne er barnehagelærer med fordypning i utefag. Hun undrer seg gjerne sammen med barna på det de finner i naturen. Hun er rolig og trygg og har fokus på å være til stede for barna på deres nivå. Hun har jobbet hos oss siden oppstart i 2008 og har mange års erfaring fra barnehage.

Andreas E. Hagen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Andreas er kreativ og dyktig på blant annet fotografering, lage bursdagskroner og papirfly. Han er glad i mat og holder gjerne på med dyrking i gårdshagen eller med matlaging på bål. Han har også stor interesse for sport, teknologi og dyr. Andreas trives ekstra godt utendørs, og gjerne på tur med hengekøye og kano. Han er en god samtalepartner både for små og store.

Solbæret

Andrea Bredesen

Stilling: Pedagogisk leder

Andrea er barnehagelærer med fordypning i natur, helse og bevegelse, med forsterkning i interkulturell kompetanse. Hun har en trygghet og ro som gir en positiv påvirkning på små og store rundt henne. Hun er en ekstremt dyktig tegner, og har blant annet laget yogakort og annet pedagogisk materiell som brukes aktivt i barnehagen. Andrea er nytenkende og spesielt opptatt av å jobbe med inkludering og synliggjøre forskjellige kulturer. Hun har mye kunnskap om dyrene på gården og deres behov, og er glad i å være på tur med barna.

Camilla Vik

Stilling: Barnehagelærer

Camilla er barnehagelærer med drama som fordypning. Hun synes det er ekstra spennende å jobbe med det non-verbale språket, kommunikasjon og medvirkning med de minste. Hun liker å bruke barnas interesser og innspill som inspirasjon når hun planlegger og former dagene i barnehagen. Camilla er også veldig glad i dyr, musikk og fotografering

Thomas Ottesen

Stilling: Barnehagemedarbeider

Thomas har jobbet i barnehage i flere år, og har lang erfaring som trener innen barnefotballen. Han har stort fokus på leken som en viktig del av barnas naturlige utvikling. Thomas er opptatt av å se barna og involvere barn i ulike aktiviteter. Han har stor interesse for dyr, friluftsliv, sport og matlaging.